Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Historia Olgi IX



Nie będę jej o coś takiego prosić. Jest środa został już tylko czwartek i może w piątek albo sobotę się zobaczymy. Czy możecie mi odpowiedzieć na pytanie w związku tych drugich chłopaków? Wracając do tematu ja nie chce prosić koleżanki o takie rozmowy! Podajcie jakiś inny sposób np : jak będziemy się widzieć ja, on i moja koleżanka to możemy sobie zadawać pytania np. z kim chcesz chodzić itp Takie coś jakieś sposoby, mamy 2012 rozmowa nie działa. Nadal nie wiem co robić! :( 


Kontakt między dwojgiem ludzi to podstawa. Co mamy ci napisać o tamtych chłopakach, przecież ty twierdzisz ,że na tym Ci zależy, więc liczysz na podpowiedź jak z kilkoma być czy ty chcesz, aby ten co kochasz był zazdrosny. Mamy do ciebie jeszcze pytanie: Dlaczego nie chcesz poprosić tych koleżanek o to? Te pomysły z pytania np. z kim chcesz chodzić są dziwne, ponieważ po co zadawać te pytania jeśli zna się na nie odpowiedź. Dobrze wiesz, że on chce z tobą chodzić, ale musisz go zrozumieć, bo jest nieśmiały. Co robić? Być sobą ! 

1 komentarz:

  1. Zapraszam Na Mojego Bloga : maciejmusial-fanclub.blogspot.com/
    Jak Widać Chcę Prowadzić Mojego Fan Club'a Lecz Jest Mi Potrzebna Twoja Pomoc ..
    Skomentuj , Proszę ; *

    OdpowiedzUsuń