Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Rozstanie, czy nadejdzie powrót?



Napisałam, ponieważ straciłam kogoś ważnego i nie wiem jak tą osobę odzyskać. Próbowałam ,ale zwyczajnie dałam za wygraną może to i lepiej bo nie cierpię ,ale mi go strasznie brakuje. Zwyczajnie się rozstaliśmy, a powodem była kłótnia. Irytowało mnie jego zachowanie po prostu chciałam wiedzieć na czym stoję. Gdy mi zależało, jemu to nie było na rękę i na odwrót. Co do uczuć mówiłam mu o tym szczerze i otwarcie.


Musicie wrócić do tematu waszego związku. Poprostu musisz wyczuć czy on by chciałby do ciebie wrócić i porozmawiajcie o waszych kłótniach, wyjaśnijcie to sobie i odpowiedzcie sobie na najważniejsze pytania: 
Czy chcielibyście do siebie wrócić?
Czy nadal obydwoje czujecie to co przedtem? 

1 komentarz: