Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

niedziela, 15 kwietnia 2012

Co zrobić?

Hej mam pytanie! Co mam zrobić jeżeli zależy mi na moim byłym ? Nawiązuje z nim lepszy kontakt od paru dni i wogule, ale on wie , że ja go kocham. On ma dziewczynę, która tak właściwie to tylko się nim "bawi". Kocham go i chce żeby mnie zauważył. Co zrobić ? Będę wdzięczna za każdą radę . : ) :*


Pokaż mu, że wcale nie jesteś na jego wyciągnięcie ręki. Wcale nie jesteś łatwa, choć ci zależy na kimś to i tak nie dasz się tak łatwo zdobyć i na ciebie trzeba zasłużyć, bo jesteś wyjątkowa. Trzeba mieć wiarę w siebie i niczym się nie przejmować! Jeśli się nim bawi to prędzej czy później zerwią. Wtedy ty będziesz miała większe szanse. Nie ma i tak co czekać poprostu pokaż, że się niczym nie przejmujesz. Bądź uśmiechnięta, staraj się o wygląd pokaż mu, że jesteś silna.Dobrze, że się do niego zbliżasz i się nie poddajesz. Może się zbliżycie do siebie i zerwie z nią .


Dzięki za rady, ale oni już zerwali .


To dobrze! Masz już o wiele większe szanse. 



Boje się, że mu nie zależy, a moja przyjaciółka ma zamiar popisać z nim o mnie... Co by mogła mu napisać ?


np.Hej ! Słyszałam, że zerwałeś z tamtą. Mam wrażenie, że i tobie i (twoje imię) zależy na was wzajemnie.


Jeśli ona już z nim pisała kiedyś o mnie i miał się zastanowić to może żeby go przekonała do mnie, że jestem lepsza itp . Tylko jak ?


Może by tak powiedziała, że jesteś fajniejsza i byś się nim nie bawiła tak jak tamta 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz