Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

sobota, 14 kwietnia 2012

Historia Olgi XI

Jesteśmy razem! Jestem szczęśliwa tylko jedno mnie martwi, że nie wiem ile będziemy razem. On lubi dużo dziewczyn, ale mam nadzieje, że on taki nie jest. Jak już mówiłam jesteśmy razem dzwonimy i piszemy sms,  ale on jest chyba zawstydzony. Jak się widzimy to np. wczoraj byłam ja, on i moja koleżanka no i tylko trzymaliśmy się za rękę potem coś tam w internecie strasznego oglądaliśmy i on się tak przytulił i zażartował, że się boi, ale moja koleżanka się tak na niego spojrzała i on zaraz przestał się przytulać. Na pożegnanie uścisk i tyle....
Hey! Dziewczyny mam 2wiadomości. Niestety jedna jest zła, ale jest jeszcze dobra. 
Dobra: Mówił on mojej koleżance, że za mną tęskni i chce mnie pocałować. Wtedy ona się go spytała kiedy, a on powiedział, że jak będziemy sami w prywatności. 
Teraz ta zła: Jak on miał przerwę w szkole to do mnie wysyłał sms codziennie i codziennie rozmawialiśmy. Kiedy od 2 dni znowu chodzi do szkoły to prawie wogule nie pisze sms. Dzisiaj ja do niego napisałam:
-hello

-hey - odpisał mi
Potem się spytałam:
-jak tam w szkole?
-ok - odpisał
-tak, a więc? 

-no w szkole jak w szkole nic ciekawego
Potem napisałam pa i on odpisał mi pa i tyle. Nie wiem boje się, że może lubi już kogoś innego albo coś. Chyba w piątek się zobaczymy, ale nie jestem pewna. W sobotę jestem pewna, że się spotkamy, bo idziemy na basen. Będę ja, on, jego koleżanka i moja. 


W wcześniejszych wiadomościach pisałaś, że martwi cię ile będziecie razem. Po odczytaniu twoich dwóch kolejnych wiadomości można odrazu bez namysłu stwierdzić iż na pewno się nie rozpadnie. Jeśli chce cię pocałować to znaczy, że kolejny krok w waszym związku, na który mamy nadzieje jesteś gotowa. Co do tych wiadomości w szkole to może po prostu był zajęty lub nie wiedział o czym z tobą pisać. 
Strasznie się cieszymy, że jesteście razem i nam się udało ci pomóc. Mamy nadzieje, że wasza miłość będzie długo i szczęśliwie trwać. 


Boje się, że może się wystraszę. W końcu to jest moja taka pierwsza prawdziwa miłość i troszkę się boję. Zobaczymy jutro, bo jutro prawdopodobnie się zobaczymy, ale przed basenem mam tremę. Dzięki za odpowiedź i napisze jak coś się stanie więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz