Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

wtorek, 3 kwietnia 2012

Historia Olgi X



Jestem pewna, że będziemy razem. Opowiem wam co się u mnie działo, więc my zachowujemy się jak para. On mnie przytulał, trzymał za rękę, był bardzo miły i chciał robić to co ja. Wypytywał co lubię np. jakie kosmetyki i wogule. Jestem bardzo szczęśliwa nawet widziałam, że chciał mnie poprosić o chodzenie, ale moja koleżanka była z nami i się wstydził. Zaprosiłam go na moje urodziny! To będzie super, ale dziewczyny jak go onieśmielić?


Onieśmielić jego, a może to on boi się żebyś go nie odrzuciła? Może myśleć, że np. jeszcze nie chcesz, nie tak szybko. Najlepiej dawać znaki czyli raczej chodzi nam o akceptowanie jakby to co on robi, np. to obejmowanie. Sama możesz położyć się na jego ramieniu. Będzie on pewniejszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz