Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

wtorek, 3 kwietnia 2012

Nadzieja na powrót




Witam was ;) Od kilku dni zastanawiam się czy do was napisać. Często wchodzę na wasz blog i czytam wasze rady co do innych osób jak piszą swoje problemy sercowa. Na początek się przedstawię nazywam się Anita. Jak wszyscy pisze do was także z radą co zrobić. Wyjechałam 5 sierpnia 2011r za granice i wtedy byłam w związku z takim chłopakiem, ale się rozstaliśmy. Planowałam tu zostać na stałe i... Ostatnio byłam na tydzień w Polsce i się z nim spotkałam. Rozmawialiśmy normalnie tylko problemem jest to, że on ma dziewczynę ,a ona ma dziecko z innym. Z tego co on mi mówił i pisał to jest z nią ze względu na dziecko. Mówi , że ją nie kocha tylko mnie i chciałam się was poradzić. Czy jest sens dalej walczyć o ten związek, bo 26 kwietnia wracam do Polski na stałe. Moje przyjaciółka go nie lubi, więc nie chce jej nawet pytać o zdanie. On jest z nią podobno z powodu dziecka, bo bardzo się do niego przywiązało. Mówił, że jeśli wrócę na stałe do polski. to z nią zerwie, ponieważ chce być ze mną. Jeśli wrócę na stałe do polski to z nią zerwie, bo chce być ze mną. Podejrzewam, że ona dalej się spotyka z ojcem dziecka. Ta kobieta nim rządzi ona całymi dniami jest w domu i tylko leży sobie, a on opiekuje się  dzieckiem, sprząta, gotuje i wogule, a ona sobie wychodzi z koleżankami niby. Jak byłam w Polsce i się z nim widziałam to mówił, że ona nawet się do niego nie zwraca jak do chłopaka, z którym chce być. Nie mówi do niego "kochanie", "misiek" tylko przy jego rodzicach tak się odzywa. On robi to żeby mieć tylko spokój. Sam mi powiedział, że jak wyjechałam i się rozstaliśmy to on miał w niej oparcie i dlatego z nią się zgodził być. Wracam już niedługo ( 26kwietnia ), właśnie wczoraj kupiłam bilet. 


Co do przyjaciółki masz rację, jak pisałyśmy na naszym blogu mogą nieraz poradzić inaczej choć pragną naszego szczęścia. Wracając do tematu tego chłopaka sprawa jest jasna. On kocha ciebie, a ty jego. Nie widzimy przeszkód w waszym związku. Jak wrócisz do polski musisz go o tym poinformować plan jest taki:
-Gdy już będziesz w Polsce zadzwoń do niego lub napisz i umów się z nim.
-Na tym waszym spotkaniu, na którym się umówicie musicie porozmawiać o waszym związku. Powiedz mu o tym, że ty zostajesz na stałe w Polsce. Wyjaśnij mu, że jeśli on z nią się nie rozstanie to nie ma mowy o was. Chyba nie chcesz być tą drugą i ciągle oszukiwaną?
-Jeśli on rozstanie się z nią i ograniczy spotkania z tym dzieckiem to będzie dobrze. Wasz związek się będzie pomału układał, a może jak pójdziecie np. na studia zamieszkacie razem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz