Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

środa, 18 kwietnia 2012

Nowa szansa


Witajcie! Mam problem z byłym chłopakiem. Jakiś rok temu byliśmy ze sobą kilka dni, ponieważ to było nie to czego oczekiwałam. Teraz, w zasadzie parę miesięcy temu poczułam, że chciałabym z Nim jeszcze raz spróbować, ale właściwie to ja go zraniłam, więc teraz może mnie odrzucić. Dokładnie, bałam się odrzucenia. Powiedziałam o tym mojej najlepszej przyjaciółce, ona z Nim porozmawiała... okazało się, że on woli moją przyjaciółkę. Załamałam się. Odpuściłam go sobie, ale cały czas coś do niego czuję. Kiedy w tą zimę zobaczyłam jak moja przyjaciółka, właśnie ta, która z nim rozmawiała, flirtowała z nim byłam w szoku. Wiedziała, że jest mi z tego powodu przykro. Dużo przepłakałam, a teraz kiedy nie ma mnie w szkole i go nie widzę myślę sobie, że go nie kocham, ale gdy tylko wrócę do szkoły wiem, że powinnam coś robić w kierunku bycia z Nim. Myślicie, że mam jeszcze szansę na naprawę tego ?

Napewno nie możesz teraz ufać tej "przyjaciółce". Musimy przyznać, że po jej zachowaniu nie można jej nawet tak nazwać. Mamy dla ciebie 2 opcje. Pierwsza opcja: Żebyś nie żałowała, że nie spróbowałaś mamy dla ciebie opcję próby odzyskania go. Spróbuj się z nim spotkać chyba, że wolisz porozmawiać z nim przez internet lub telefon, ale bynajmniej musisz z nim pogadać! Podczas waszej rozmowy spytaj go czy zależało mu wcześniej na tobie i czy żałuje tego co się między wami stało. Przeproś go też, że go zraniłaś. Możesz też wzbudzić w nim zazdrość. np. jakby stał na korytarzu to możesz obok niego przejść z przyjaciółkami i powiedzieć:
-Wczoraj byłam z tym Darkiem na randce! Mówiłam wam? Było tak romantycznie! Zabrał mnie do kawiarni i na spacer i wogule..... (jeśli np. mieszkasz na wsi i nie macie kawiarni czy też żadnej pizzerii możesz powiedzieć, że na spacer lub skuterem do miasta gdzieś) On jest taki przystojny i tam całuje słodko, delikatnie ale po męsku. Dał mi taki piękny bukiet. Jutro idziemy do kina nie mogę się doczekać tego spotkania. Żeby nie ryzykować i nie zrobić z siebie pośmiewiska przed tą akcją powiedz przyjaciółkom, z którymi będziesz obok niego przechodzić o tym, że poznałaś jakiegoś Darka np. wpadł na ciebie w sklepie i jak wychodziliście to zaczęliście gadać i on mówił, że jesteś bardzo ładna i wogule takie tam, że dał ci swój numer i kazał napisać.......
Teraz opcja druga: Zapomnij o nim! To uczucie z czasem minie i o nim zapomnisz. Jeśli on woli inną to nie możesz się narzucać. Poprostu później gdyby znowu coś się stało mogłabyś ponownie cierpieć. Zwyczajnie zapomnij i spróbuj pomyśleć o innym :D Decyzję zostawiamy dla ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz