Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

wtorek, 3 kwietnia 2012

Jej pierwsza miłość II


Nie wiem zupełnie co mam robić! Przez cały czas kiedy jesteśmy sami, albo w szkole jest dla mnie miły,dzisiaj był apel i prosił mnie żebym obok niego usiadła. Teraz byłam na dworze z przyjaciółką, spotkałyśmy kumpla i się zapytał czy ja chce pójść z nimi (z G. też). Oczywiście się zgodziłam, ale kiedy G przyszedł nie chciał ze mną być na dworze. Smutno mi trochę bo dzisiaj był dla mnie bardzo miły, a po szkole okropny.  Martwi mnie to, że on się tak zachowuje. Prosiłabym was o jakieś rady;)


To normalne u mężczyzn. Oni zawsze tak robią jak jesteście sami to pokazują co naprawdę czują, pokazują swoją miłość, a przy kumplach zwyczajnie cwaniakują niezależnie od wieku. Tym wogule się nie przejmuj. Ważne, że jak jesteście sami jest sobą. Może on poprostu nie chce żeby inni wiedzieli, że jesteście razem i nie chce żeby inni wam się wpychali. Może chce ułożyć wasz związek sam, a nie jakieś podpowiedzi od innych np. różne wyśmiewanki i niemiłe doradzanie. My cię nie znamy, a inni, którzy mogliby się dowiedzieć o was to by zaczęli rozpowiadać itp. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz