Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

środa, 28 marca 2012

Historia Olgi VII




Czy mogłabyś mi uchylić wątek tej historii. Chciałabym wam dziewczyny jeszcze o czymś powiedzieć. Mam koleżankę Kasię i ona jest moja najlepszą koleżanką. Jego też ona zna od urodzenia i on bardzo często u niej bywa, ponieważ ich rodzice bardzo dobrze się znają. Ja dzisiaj dzwoniłam do niej, ale ona nie odbierała. Boje się spróbować do niego, bo może są razem gdzieś. Zapewniam was, że oni napewno nie mogą być razem. Kocham go, ale czemu on się nie odzywa? Mam pomysł, ale nie wiem czy jest dobry. 4 kwietnia mam urodziny i będę robiła imprezę, ale ja niedawno się tu przeprowadziłam. Przewiduje, że będą dziewczyny i on, ale nie chce żeby mu się nudziło. Do mojej klasy chodzi taki chłopak i Kasia chce żebym go zaprosiła, ale ja nie chce żeby on pomyślał że ja go lubię.



W tej historii chodziło o tajemniczą miłość. Dziewczyna chodziła do 6klasy Szkoły Podstawowej. Codziennie w jej torbie lub w plecaku (zależy w czym była) znajdował się mały liścik. Były tam różnego rodzaju wiersze, w którym chłopak okazywał co czuje. Ciąg tej historii jest bardzo długi, ale może kiedyś w skrócie udostępnimy ją, ponieważ mamy kontakt z tą dziewczyną i ona się zgodziła na to. W dzisiejszych czasach jeszcze istnieje odrobina romantyzmu...Najlepiej będzie jak zaprosisz tego chłopaka, o którego prosi Kasia. Będzie to miało wiele plusów
-ten twój nie będzie się nudził (sam facet na więcej dziewczyn by się nudził)
-to byłoby dziwne jeśli ona by zaprosiła tylko jego z chłopaków
-jak pomożesz koleżance w związku to ona tobie też pomoże, musicie sobie z tymi koleżankami pomagać
Musisz powiedzieć obu koleżankom o tym, że on ci się podoba i o całej historii. Oczywiście o tym, że piszesz z nami nie musisz im mówić :) Musisz spytać też tego chłopaka dlaczego nie dzwoni ostatnio, ani nie pisze itp. Masz sytuacje, że boisz się zadzwonić, przecież zawsze możesz napisać sms. Trochę o tym wszystkim z nimi pogadać. Nie rozumiemy dlaczego boisz się zadzwonić, przecież gdyby ta koleżanka byłaby z nim to chyba byś się kapneła lub by ci powiedziała. Gdyby nawet byłaby z nim, to przecież wyczujesz i nie zaczniesz mówić np. Ej co tam u niego! Weź tak się w nim zakochałam! To normalne, że trochę się denerwujesz na jego widok itp. ale to oznacza, że jesteś zakochana. Proponujemy Ci taką sytuację. Mianowicie mamy na myśli to, że mogłabyś jego i te koleżanki zaprosić do siebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz