Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

wtorek, 13 marca 2012

Historia Olgi II


Rozmawiałam z nim na skype, tak sobie gadaliśmy. On pytał się co robiłam w zeszły tydzień i wogule ja go tez. Ja nie chciałam się pokazać na tego skype ,ale jego widziałam. Pytał mnie czy mogę się pokazać, prosił i moja koleżanka wspominała, że mam nową fryzurę. On zobaczył tylko kawałeczek i powiedział ,że jest ładniejsza od tamtej. Potem zgadało się o urodzinach no i ja powiedziałam ,że mam 4 kwietnia . Po chwili zaczął się wypytywać jaką muzykę lubię ,czy mam już płyty, czy lubię perfumy, błyszczyki i takie tam. Później skończyliśmy rozmowe i tyle. Dziewczyny co o tym myślicie ,czy on na serio mnie lubi ??? Jeszcze jedno pytanie, bo on z tą koleżanką zna się od 11 lat i spotykają się prawie w każdy weekend. Chciałabym na niego trafiać, lecz np. ja widziałam się z nią w piątek i sobotę ,a on akurat był w niedziele. 
 



Najlepiej będzie jak powiesz o tym wszystkim tej koleżance. Ona wiedząc to mogłaby Ci mówić kiedy on jest i mogłaby też jego spytać o ciebie. Hmm wypytując Cię o te płyty i błyszczyki wiadome ,że chce Ci kupić prezent. Może zrób małą imprezę, takie spotkanie zaproś na nie kilka najbliższych koleżanek i oczywiście jego proponujemy też kilku chłopców żeby nie był sam z chłopaków (ale nie za dużo żebyś mogła z nim też gadać żeby nie było że on z inna gada a ty stoisz smutna). No wiesz nie duża impreza tylko spotkanie takie z okazji twoich urodzin. Wiesz kupisz jakieś chipsy ciastka sok zrobisz herbatę. Zaprosisz kilka osób i będzie ok. W tym czasie będzie on z tobą, czyli wiesz takie spotkanie. Będziecie gdzieś razem, będziecie mogli porozmawiać i wogule może trochę się zbliżycie. Piszesz z nim smsy , rozmawiasz przez skype lub gg czy też telefon ? Dzięki tym różnym sposobom kontaktowania się nawiążesz z nim jakiś kontakt. Jeśli nie wiesz o czym masz rozmawiać lub pisać to nam o tym powiedz to podsuniemy kilka tematów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz