Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

piątek, 9 marca 2012

Pierwsza Miłość


Chodzę do szkoły i klasy od dawna z tym chłopakiem. Ostatnio zrozumiałam ,że nie tylko mi się podoba ale czuję coś do niego. Pierwszy raz mam takie uczucie (zakochania). Ostatnio do mnie napisał że mu się podobam i coś do mnie czuje. Nie wiem co robić boje się że to tylko żart z kolegami, choć on taki nie jest. Przed tym jak powiedział mi że mu się podobam i coś czuje to gadałam z nim i mówił że nie rozumie ludzi ,którzy robią sobie żarty z miłości. On uważa że to co się czuje jest piękne i nie powinno być tak traktowane jak traktują to ludzie. Mam takie samo zdanie ale nadal nie wiem czy mu powiedzieć o moich uczuciach.


Powinnaś powiedzieć o tym co czujesz w dodatku jeśli on czuje to samo. Napewno nie zostaniesz odrzucona. Myślimy że on mówiąc co czuje chciał zaproponować ci kolejny etap waszej znajomości (mamy na myśli chodzenie). Więc może zaproponuj mu powrót do tego tematu np. powiedz mu że chętnie byś poszła na spacer ale nie chcę ci się samej a nie masz z kim i zaproponuj "a może ty byś ze mną poszedł?" i powiedzieć mu w czasie spaceru że chciałabyś wrócić do waszej rozmowy o tym ze mu się podobasz. Wiesz możesz na różne sposoby mu to powiedzieć nie tylko na spacerze. Jeśli się wstydzisz porozmawiać o tym na żywo możesz napisać mu to np. na GG. Ale najlepiej byłoby powiedzieć mu to na prosto w oczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz