Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

sobota, 24 marca 2012

Historia Olgi V




Hey! Jestem totalnie przybita  Nie wiem jak mogę się z nim zobaczyć, nawet nie odważyłam się do niego zadzwonić, a on do mnie też nie zadzwonił. Dziewczyny proszę o rade!


Niepotrzebnie jesteś przygnębiona, przecież napewno się zobaczycie. Dlaczego zawsze macie się spotykać u tej koleżanki, przecież wy flirtujecie ze sobą ,a ona jak 5 koło u wozu. W dodatku zawsze u niej się spotykacie, przecież chyba wolałabyś być z nim sam ,na sam. Wcale to nie jest tak, że to chłopak musi pierwszy proponować zawsze spotkanie. Jest XXI wiek i kobiety mogą sugerować lub po prostu proponować spotkania. Mamy dla ciebie kilka propozycji oto pierwsza:Zadzwoń do niego i zwyczajna rozmowa : - Siemka co tam u ciebie? U mnie straszne nudy i pomyślałam, że do ciebie zadzwonię o spytam co robisz. Może wybierzemy się razem na spacer? Jeśli oczywiście masz czas i ochotę.oto druga propozycja:Jeśli nie chcesz dzwonić możesz zwyczajnie do niego napisać np. taki sms:Hej! Co tam porabiasz ? Mi się strasznie nudzi i mam ochotę iść na spacer, ale nie mam z kim iść. Ej a może ty byś chciał ze mną iść? Jeśli oczywiście chcesz i możesz. oto propozycja trzecia:To może być w formie sms-a lub rozmowy.Idę z psem na spacer i nie lubię tak sama, więc czy mógłbyś iść ze mną? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz