Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

wtorek, 20 marca 2012

Komu zaufać?


Mam problem, ponieważ mam chłopaka, który poprosił mnie o chodzenie pisząc SMS. Dziwne i prawda? Przez około 3 miesiące pisaliśmy ze sobą cały czas. On pisał do mnie kc, kotku, że się stęsknił, on jest mój, jestem najpiękniejsza itp. Niestety tylko pisał, a w szkole nie odzywał się słowem. Nawet siema, cześć czy coś takiego mi nie mówił. Nikt o tym, że chodziliśmy nie wie. Pewien raz moja przyjaciółka powiedziała ,że on się jej pytał czy ona z nim będzie. Bardzo mnie to zdziwiło, ale nic nie powiedziałam. Następnego dnia napisałam mu o tym, ale oczywiście on na wszystko zaprzeczył i powiedział, że on jest tylko mój! Komu mam wierzyć mojej przyjaciółce czy chłopakowi? Dużo było takich przypadków ona mówiła ,że on cały czas do niej dzwoni, pisze i nie daje spokoju. W sobotę mi napisał, że nie ma kasy. Co ja mam robić? Przyjaciółka czy chłopak? On teraz wogule do mnie nie pisze. Komu mam wierzyć ?


Najlepiej by było gdybyś najpierw porozmawiała z tą przyjaciółką. Nie mówiła jej wprost że ją podejrzewa o kłamstwo, ale powiedziała np.
-Ej a co on ci właściwie pisał? Kiedy on wogule do ciebie dzwonił? Mogę zobaczyć ?
Gdyby ona była niechętna ci to pokazywać byłby to znak, że może cię oszukiwać. Jak pogadasz z tą przyjaciółką napisz do nas jak to było ,a my ci doradzimy jeszcze :) 

"Czemu czasem na siłę szukamy miłości, choć tuż obok jest ktoś kto nas kocha. Mówią że miłość bywa kapryśna, ale to raczej my tacy jesteśmy."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz