Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

sobota, 17 marca 2012

Historia Olgi III


Hey jestem szczęśliwa w 60%. 
Widziałam się z nim dziś i opowiem wam jak to było. Na początek normalnie zaczęliśmy rozmowę. Potem powiedział mi ,że zerwał z dziewczyną i szuka nowej oraz się w kimś zakochał.   Później ja z nim siedziałam na kanapie, a moja koleżanka na podłodze. Nagle poczułam jego rękę na ramieniu, po jakimś czasie zaczęliśmy grać w zadania i pytania. Moja koleżanka spytała się go:
-Gdybyś miał wybrać dziewczynę, z którą chcesz chodzić z tego domu to kogo byś wybrał?
On na to odpowiedział:
-Wybrałbym Olgę.
Po tej grze korzystaliśmy z komputera ,a potem on poszedł do domu. Mam nadzieję że spotkam się z nim jutro, bo idę do koleżanki. Czekam na odpowiedź...


Jak sama widzisz wszystko idzie genialnie. On jest wolny, pozatym daje ci znaki. Pamiętasz te sceny z filmów, jak chłopak obejmuje dziewczynę? To świadczy o tym, że ty mu się podobasz, chce być z tobą, oznaka nadchodzącego kolejnego kroku w waszym związku. Sam ci mówił, przecież że wolałby z tobą chodzić. Wygląda na to ,że on chcę z tobą chodzić. Cieszymy się, że jesteś szczęśliwa. Czekamy na kolejną wiadomość od ciebie. Mamy nadzieję, że ta historia skończy się szczęśliwym związkiem.
 
     
"Prawdziwa miłość jest jak woda źródlana. To złoty środek, który zawsze nas oczyszcza.        Z czasem uczymy się zauważać swoje wady i sobie z nimi radzić."

"Miłość przenosi nas po trochu ze świata niewinności i do świata namiętności. Jak poznać, że dojrzeliśmy do przekroczenia tej granicy. Mam nadzieję ,że podpowie mi serce."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz