Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

niedziela, 18 marca 2012

Historia Olgi IV


Hey rozmawiałam dzisiaj z moją koleżanką i ona się wczoraj z nim widziała. Powiedział jej ,że bał się mnie spytać o chodzenie. Strasznie się boje ,że on mnie spyta przy niej i się zawstydzę, powiem coś głupiego. Boje się ,ale jestem szczęśliwa. 


To mało prawdopodobne ,że spyta cie o to przy innych. Gdyby jednak tak się zdarzyło poprostu powiedz mu ,że wolałabyś o tym porozmawiać na osobności. Wygląda na to, że będziecie razem. Mamy nadzieję, że wszystko potoczy się po naszej myśli. Najlepiej by było gdybyś udała ,że ta koleżanka nic ci nie mówiła. Poprostu udasz zaskoczoną, ale też musisz być opanowana, spokojna. Nie możesz pokazać, że się denerwujesz.
 

1 komentarz: