Pogotowie miłości - co to właściwie ?

Jest to blog prowadzony przez dwie przyjaciółki, który ma na celu pomóc zakochanym. Wasze listy czy też rozmowy z nami na GG będą publikowane jako posty. Będzie to w taki sposób ,że będą listy i odpowiedzi. Jeśli będziemy prowadzić rozmowę na GG to my to ułożymy jako taki opis waszej sytuacji i naszą odpowiedz :) Na ten blog można wejść też jako czytelnik. Poprostu poczytać te historie. Będziemy tu też wstawiać piosenki i zdjęcia.

wtorek, 13 marca 2012

Historia Olgi


Trochę
 czasu temu nocowałam u mojej koleżanki i przyszedł jej kolega. Potem oglądaliśmy horrory i on strasznie blisko mnie siedział ,a jak mówiłam, że się boje to on powiedział mi, że jak się będę bała to mogę się do niego przytulić albo złapać za rękę. Później okazało się, że on też u niej nocuje i spał na kanapie ,a ja z moją koleżanką na materacu. Jak rano wstaliśmy to powiedział ,że chyba w nocy dotknął mnie po twarzy. Potem graliśmy w butelkę na pytania i moja koleżanka zapytała go czy ja mu się podobam, a on popatrzył na mnie i potem powiedział że trochę. Gdy ja się na niego popatrzyłam powiedział ,że tylko jak przyjaciele. Po jakimś czasie strasznie się baliśmy po horrorach i on nas przytulał we dwie, ale jej tak za bardzo nie przytulał. Następnie ja, on i moja koleżanka byliśmy na łyżwach i oczywiście to samo. Później dzwoniłam do niego i on do mnie ,ale sobie nie powiedzieliśmy, że się lubimy, 2 dni temu zadzwoniłam do mojej koleżanki i on był u niej i chciał ze mną gadać ,a więc rozmawialiśmy. To nasza rozmowa:

-a wiesz ze mam dziewczynę
-tak a jak ma na imię ?
-ja mówię do niej wiki i poprosiłam żeby mi dał moja koleżankę
-ona ogląda film
-no to cześć 

-no czekaj
-no ok, to co tam ?
-mam pytanie trudne: czy ty mnie lubisz?
-ja nie, masz duże mniemanie o sobie
-no nie ,bo wiesz jak nocowaliśmy to ty no wiesz, masz chłopaka ?
-nie
i potem skończyliśmy rozmowę ale ja go lubię i mysle ze on tez na serio poomocy proszę!!!!!!!!!
 


Może on cię oszukuję i wcale nie ma dziewczyny. Jeśli mówił że mu się podobasz, lubi cie i podrywał musi coś czuć. Faceci lubią kłamać i wzbudzać zazdrość. Być może podobasz mu się i coś czuje. Spróbuj zacząć z nim pisać i zadaj mu pytanie:

- podobam Ci się ?
- lubisz mnie ? 
- gdybym zaproponowała ci chodzenie zgodziłbyś się? 
Najlepiej będzie jeśli zaprosisz go np. na spacer porozmawiasz o całej sytuacji. Musisz zacząć do niego pisać, lecz nie możesz się narzucać. Pisać, dzwonić jakieś spotkania. Dobrze by było spytać czy nadal jest z tą dziewczyną. Cały czas będziemy w kontakcie, pisz do nas. :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz